Doprava objednávky
Balík s tovarom Vám bezpečne zabalíme a riadne označíme, aby sme zabránili poškodeniu alebo strate počas dopravy. Po odoslaní Vás bude kontaktovať kuriér dopravnej služby (DPD, Zásielkovňa), najčastejšie formou SMS správy s presným termínom doručenia.
Nie.
Výšku úhrady si môžte skontrolovať v košíku a na emailovom potvrdení
objednávky a táto suma je konečná - žiadne poplatky navyše neúčtujeme.
Napriek
našej maximálnej snahe sa niekedy môže vyskytnúť problém s doručením
balíčka. Prosím, hneď po prevzatí si balíček riadne skontrolujte, či
plne zodpovedá objednávke/platbe. Ak sa vyskytne akýkoľvek problém alebo
nezrovnalosť, prosím, ihneď nás kontaktujte, radi Vám pomôžeme.
Objednávky a vrátenie tovaru
Nakoľko
máme všetok tovar skladom, o stave objednávky Vás budeme informovať SMS
správou. Ak potrebujete zistiť stav objednávky, neváhajte nám
zavolať/napísať, radi Vás budeme informovať.
Ak Vám nebola objednávka doručená, dajte nám hneď vedieť, skontrolujeme balík u kuriérskej spoločnosti a zistíme, kedy presne príde.
Nesadla veľkosť alebo ste si to rozmysleli? Nevadí. Objednávku zabaľte a pošlite nám ju kuriérom alebo poštou do 14 pracovných dní. Ak oblečenie nebolo nosené a má originálne visačky, vrátime Vám plnú sumu.
Platby
Spôsob platby si vyberte v košíku pri odoslaní objednávky. Buď zaplatíte svojou platobnou kartou, alebo môžte zaplatiť kuriérovi pri preberaní tovaru. Pozor - v čase pandémie COVID-19 niektoré kuriérske služby odmietajú preberať hotovosť - akceptujú iba platbu kartou.